این مقاله به بررسی مفاهیم مهم و رازهای تبلیغات موفق در سالن های زیبایی می پردازد. بنابراین بیایید در مورد رازهایی صحبت کنیم که به شما کمک می کند مشتریان را توسط ترفندهای ساده تبلیغات در سالن زیبایی، جذب کنید.

1- تصویر منحصر به فرد سالن زیبایی

معمولاً صاحبان سالن زیبایی، کسب و کار خود را با توسعه مفهوم اصلی برند شروع می کنند و پس از آن به چیزهای دیگر مانند ثبت نام، دریافت مجوزها، گواهی ها و غیره اهمیت می دهند.

خدمات زیبایی موبایل. نرم افزارهای مدرن به زندگی روزمره ما کمک زیادی می کنند و افراد را به شدت مشغول می کنند. به همین دلیل است که امروزه خدمات تلفن همراه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. می تواند راه حلی برای سالن زیبایی باشد که بتواند تمام نیازهای مشتریان را برآورده کند. شما احترام و البته مشتریان را به دست خواهید آورد.

خدمات زیبایی اکسپرس. خدمات جامع یکی از اولویت های زندگی پرمشغله امروزی می باشد. این بدان معنی است که سالن شما چندین خدمات را به طور همزمان ارائه دهد. به عنوان مثال، یک مانیکور با پدیکور یا حتی با خدمات دیگر

سالن زیبایی خود را به مکانی عاری از استرس تبدیل کنید. چه کسی دوست ندارد همه مشکلات را نادیده بگیرد و فقط از مراقبت های بهداشتی لذت ببرد؟ یک کتابخانه کوچک از کتاب‌های مد و زیبایی بسازید یا می توانید یک سینمای کوچک در سالن زیبایی خود ایجاد کنید تا مشتریان شما از فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرند و در عین حال خدمات با کیفیتی دریافت کنند. به نظر سخت نمی آید اما راهی موثر برای جذب و حفظ مشتریان است.

سالن زیبایی خود را به مکانی عاری از استرس تبدیل کنید

2- تاریخچه جذاب یک سالن زیبایی

یک برند شخصی، داستانی از فراز و نشیب های شماست. حرفه ای بودن تحسین برانگیز است زیرا متخصصان زیادی وجود ندارد. امروزه مردم آماده اند تا برای برند هزینه بیشتری بپردازند، پس چرا از آن به نفع خود استفاده نکنید؟

از گفتن داستان خود به دنیا خجالت نکشید:

  • عکس های پیشرفت خود را به ترتیب زمانی قرار دهید.
  • زیباترین و مهمترین داستان واقعی را بنویسید.
  • گذشته، ترس ها و شکست های خود را به اشتراک بگذارید.

 

این موضوع باعث می‌شود مشتریان احساس کنند به شما و سالن زیبایی نزدیک‌تر هستند و مطمئناً آنها را وادار می‌کند که برگردند.

3- شهرت سالن زیبایی

مراجعه به سالن زیبایی به طور چشمگیری به تصویر و شهرت آن بستگی دارد. شما باید ثابت کنید که سالن زیبایی شما در میان قوی ترین رقبا در بازار فعلی قرار دارد. برای رسیدن به این هدف، بهتر است فعالیت سالن زیبایی را تحلیل کنید و از بهترین زاویه به نمایش بگذارید. یک ویدیوی کوتاه در مورد سالن زیبایی خود فیلمبرداری کنید، مشتریان وفادار خود را تشویق کنید تا نظرات خود را در وب سایت شما بنویسند و غیره.

بخش “قبل/ بعد” راه حلی عالی برای نشان دادن این است که مشتریان شما پس از بازدید از سالن زیبایی چه تغییراتی می کنند.

کارکنان. آنها فقط کارگر نیستند. آنها چهره سالن زیبایی شما هستند. خط مشی پرسنل شما بر وجهه سالن زیبایی تأثیر می گذارد. با اضافه کردن متخصصان به وب سایت خود و پیوست تصاویر آنها، یک بیوگرافی کوتاه از مهارت ها و جنبه های مثبت آنها ارائه دهید. به این ترتیب، شما نشان خواهید داد که کارگران ربات نیستند. آنها افرادی زنده با زندگی، علایق، سرگرمی ها و شکست های خود هستند.

شهرت سالن زیبایی

4- ارتقاء وب سایت: استراتژی ها

برای تبلیغ یک سالن زیبایی، به یک پلتفرم اینترنتی موثر نیاز دارید که می تواند در چندین نوع ارائه شود، به عنوان مثال مانند یک وب سایت. ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد اما یک سایت به تنهایی کافی نیست. بالا بردن آن در موتورهای جستجو ضروری است. برای اینکه از طریق Google قابل مشاهده باشید، بهتر است یک حساب کاربری در Google Business راه اندازی کنید.

رسانه های اجتماعی به ابزار قرن بیست و یکم برای جذب مشتریان تبدیل شده اند. پلتفرم هایی مانند Pinterest و Instagram به طور قابل توجهی به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کنند. فقط یک لینک به سایت در توضیحات پروفایل قرار دهید و از مشتریان جدید لذت ببرید. تمام کاری که دنبال کنندگان شما باید انجام دهند این است که روی این لینک کلیک کرده و به وب سایت مراجعه کنند. همچنین باید درج هشتگ های مناسب و مکان را هنگام ارسال پست به خاطر بسپارید.

شما همچنین می توانید سالن زیبایی خود را با استفاده از رسانه های محلی تبلیغ کنید. در مورد اهداف و تاریخچه خود بگویید، خدمات با کیفیت ارائه دهید و مطمئن باشید که مشتریان خود را به دست خواهید آورد.

اصول ساخت تبلیغات را بدانید. یک تبلیغ موفق باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • مزایا و فرصت ها
  • نمایش تصویری از کاری که انجام می دهید
  • فراخوانی برای اقدام، به لطف آن مشتری می‌داند چه کاری باید انجام دهد
  • موقعیت های روزانه درست.

 

به یاد داشته باشید که تبلیغات نباید مشتری احتمالی را آزار دهند، بلکه باید انگیزه ایجاد کنند تا اقداماتی را که ما می‌خواهیم انجام دهند.

نتیجه گیری

به محض اینکه آماده افتتاح یک سالن زیبایی شدید، شروع به فکر کردن در مورد کسب و کار خود کنید و اگر نکات و ترفندهای ما به شما در راه اندازی این تجارت زیبایی پیچیده اما شادی آور کمک کند، خوشحال خواهیم شد.

امتیاز دهید