قصد دارید در حیطه آرایشگری مشغول به کار شوید و سرمایه اولیه زیادی برای انجام این کار ندارید؟ می خواهید کم هزینه ترین رشته آرایشگری برای شروع سالن زیبایی را بشناسید و در آن زمینه فعالیت کنید؟ هر یک از رشته های فعال در این حوزه به آموزش های خاصی نیاز داشته و برای فعالیت در آن زمینه باید مدرک آن دوره را دریافت کنید. برخی از این رشته ها به هزینه های بیش تری نیاز داشته و بعضی دیگر از آن ها کم هزینه ترین رشته آرایشگری برای شروع سالن زیباییی هستند.

رشته های کم هزینه تر در آرایشگری

بسیاری از افراد در مشاوره سالن زیبایی تمایل دارند تا با کم هزینه ترین رشته آرایشگری برای شروع سالن زیبایی آشنا شوند. این کسب و کار شامل رشته های مختلفی می باشد و هر یک از آن ها به هزینه های خاصی برای آموزش و راه اندازی نیاز دارند. از میان رشته های فعال در این نوع کسب و کار می توان کوتاهی مو و شنیون را به عنوان کم هزینه ترین رشته ها معرفی کرد. افرادی که می خواهند در لاین کوتاهی مو فعالیت کنند، به تجهیزات و وسایل خاصی نیاز ندارند. این افراد کافیست که یک قیچی مناسب، آبپاش و یک شانه مخصوص داشته باشند.

تجهیزات لازم برای شروع آرایشگری

با استفاده از این تجهیزات می توانید در یک سالن زیبایی کار خود را شروع کرده و به کوتاهی مو بپردازید. یکی دیگر از رشته های فعال در این حیطه کاری که بسیار کم هزینه می باشد، شنیون مو است. این رشته از آرایشگری نیز به وسال خاصی نیاز ندارد. فقط کافیست که چند کش مو، گیره و تافت داشته باشید تا با مهارت و استعداد خود بتوانید در این زمینه فعالیت کنید. برخی از این رشته ها به تجهیزات و دستگاه های زیادی نیاز دارند و برای خرید آن ها باید مبالغ بالایی هزینه کنید.

از این رو اگر سرمایه زیادی در ابتدای کار ندارید، بهتر است به دنبال رشته های کم هزینه تر موجود در این حوزه بروید. یکی از لاین های بسیار کم هزینه فعال در این حیطه شغلی، اصلاح صورت و ابرو می باشد. شما می توانید تنها با در اختیار داشتن یک موچین، قیچی کوچک و یک بند برای آموزش این شغل آماده شوید. حتی پس از پایان دوره آموزشی نیز می توانید فقط با همین ابزار ها در سالن های زیبایی فعالیت خود را آغاز نموده و کسب درآمد کنید.

کم هزینه ترین رشته های زیبایی

معرفی رشته های کم هزینه در آرایشگری

کم هزینه ترین رشته آرایشگری برای شروع سالن زیبایی شامل موارد مختلفی می شود. با توجه به این که این نوع کسب و کار دارای لاین های تخصصی متفاوتی می باشد، بهتر است که به صورت خاص در یکی از این بخش ها آموزش دیده و فعالیت کنید. در گذشته هر فرد یک دوره کامل دیده و با همه مهارت ها و رشته های فعال در این کسب و کار آشنا می شد. امروزه شرایط تغییر کرده و هر فرد باید به صورت تخصصی لاین های مختلف این شغل را آموزش ببیند.

برخی افراد در ابتدای راه با مشکلات مالی مواجه بوده و توان اقتصادی لازم برای خرید تجهیزات مختلف را ندارند. از این رو بهتر است به دنبال لاین های کم هزینه تر در این کسب و کار باشند. کم هزینه ترین لاین کار شغلی در آرایشگری شامل موارد مختلفی می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • لیفت مژه

این رشته نیز یکی دیگر از کم هزینه ترین رشته آرایشگری برای شروع سالن زیبایی می باشد. شما برای آموزش و فعالیت در این رشته به مواد مخصوص لیفت، پد سیلیکونی و براس و شانه مژه نیاز دارید. برای تهیه این وسایل به مبلغ کمی نیاز داشته و شما می توانید با صرف کم ترین هزینه ها در این رشته فعالیت کرده و کسب درآمد داشته باشید.

  • لیفت ابرو

لیفت ابرو یکی دیگر از رشته های بسیار جدید و پر مخاطب در این حیطه شغلی می باشد. افراد زیادی تمایل دارند که برای مرتب کردن ابرو های خود از این روش استفاده کنند، بنابراین این شغل می تواند بسیار پر درآمد باشد. از طرفی می توان آن را به عنوان یکی از کم هزینه ترین رشته آرایشگری برای شروع سالن زیبایی معرفی کرد.  برای فعالیت در این حیطه به ماده بیهوشی و بی حسی نیاز ندارید و فقط با مواد گیاهی و ارزان قیمت می توانید فعالیت خود را شروع کنید. این کار به غیر از مواد به شانه و برس ابرو نیاز دارد که برای خرید آن ها به مبالغ کمی نیاز دارید.

کلام آخر

کم هزینه ترین رشته آرایشگری برای شروع سالن زیبایی شامل موارد مختلفی می شود. رشته هایی مانند اصلاح صورت و ابرو، لیفت ابرو و مژه، کوتاهی مو و شنیون از معروف ترین نمونه از این لاین ها می باشند. شما می توانید با انتخاب یکی از این رشته ها و خرید چند وسیله و تجهیزات ساده و بسیار ارزان قیمت، کار خود را آغاز کرده و به کسب درآمد بپردازید. در ادامه میتوانید هدف گذاری صحیح برای موفقیت سالن زیبایی را مطالعه کنید.

سوالات متداول برای کم هزینه ترین رشته آٰرایشگری برای شروع سالن زیبایی

  1. رشته هایی از آرایشگری را معرفی کنید که علاوه بر این که بسیار کم هزینه باشند، درآمد زیادی داشته باشند؟

رشته هایی مانند لیفت و اکستنشن مژه، شنیون مو و کوتاهی مو ها از جمله کم هزینه ترین و در عین حال پر درآمد ترین لاین های فعال در این حیطه شغلی می باشند.

  1. آیا آرایش دائم هم از لاین های کم هزینه در آرایشگری است؟

خیر، برای فعالیت در این لاین به دستگاه ای خاصی نیاز دارید و باید مواد اولیه مختلفی را خریداری کنید. از این رو این رشته را نمی توان به عنوان کم هزینه ترین لاین های آرایشگری معرفی کرد.

  1. آیا لاین رنگ مو نیز یک رشته کم هزینه در آرایشگری می باشد؟

خیر، این رشته به مواد اولیه بسیار مختلف و گوناگونی نیاز دارید. از این رو کم هزینه نیست اما درآمد بسیار زیادی دارد و به همین خاطر نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

امتیاز دهید