بازاریابی یک جزء حیاتی برای موفقیت کسب و کار سالن زیبایی شما است بنابراین داشتن یک استراتژی محکم می تواند تفاوت چشمگیری را ایجاد کند.در این مقاله می توانید از ایده های برتر بازاریابی سالن های زیبایی الهام گرفته تا علاوه بر اینکه به اهداف خود در زمینه کسب و کارتان برسید برند خود را نیز رشد داده و سال 2023 را به موفق ترین سال تبدیل کنید!

ایده های بازاریابی سالن زیبایی برای جذب مشتریان (بخش دوم)

در اینجا چندین ایده بازاریابی سالن زیبایی برای کمک به درخشش کسب و کار زیبایی شما آورده شده است:

یک میز پذیرش سودآور ایجاد کنید

به کارکنان میز پذیرش خود آموزش دهید که چگونه به طور موثر رزرو، فروش مجدد و فروش متقابل به مشتریان را انجام دهند. 80 درصد سود کسب و کار از رزرو مجدد حاصل می شود بنابراین هر تعامل در نقطه فروش یک فرصت بالقوه دیگر است. نمونه‌های محصول، هدایای محلی یا گزینه‌هایی مانند کارت هدیه را به فعالیت های خود اضافه کنید تا مشتریان را جذب کنید و فروش را انجام دهید.

محصولات منحصر به فرد را تبلیغ کنید

یک راه عالی برای متمایز کردن خود از رقبا، ارائه و تبلیغ محصولات منحصر به فردی می باشد که در سالن‌های دیگر وجود ندارد. این ایده منحصر به فرد بازاریابی سالن زیبایی، درآمد را افزایش می دهد و باعث می شود مشتریان به کسب و کار شما بازگردند.

روابط با کیفیت بالا ایجاد کنید

ایجاد یک رابطه بلندمدت با یک مشتری به طور غیرقابل انکاری به ایجاد یک ارتباط کمک می کند مشتری برای شما همانند یک مهمان مادام العمری می باشد که خدمات شما را نیز به دیگران توصیه می کند، نظرات خود را ارائه می دهد و با کسب و کار شما هم به صورت آنلاین و آفلاین تعامل برقرار می کند.

ایده های بازاریابی سالن زیبایی برای جذب مشتریان (بخش دوم)

قیمت گذاری خود را ساده کنید

ساختار و منوی قیمت گذاری خود را ساده کنید تا به خدمات خود اجازه دهید خود را معرفی کنند. ارائه گزینه های زیاد باعث می شود مشتریان احساس سرگشتگی کنند در حالی که یک منوی ساده باعث می شود تا مشتریان هزینه مبالغ بیشتری را هزینه کنند.

برندسازی در بهترین حالت

کارمندان شما همیشه نماینده کسب و کار شما هستند بنابراین مطمئن شوید که ظاهر و رفتار آنها همیشه برای سالن شما مارک تجاری است. برای تازه نگه داشتن مهارت های خدمات مشتری خود، آموزش های تیمی ماهانه برگزار کنید و حتماً فعالیت های تیم سازی را برای حفظ روحیه بالا اجرا کنید.

فروش غیر قابل مقاومت را اجرا کنید

فروش ویژه ای را در تعطیلات یا سایر رویدادهای فصلی تبلیغ کنید به این صورت که به مشتریان اجازه می دهید محصولات و خدمات شما را با نرخ کاهش یافته خریداری کنند. پیشنهادهایی مانند 20٪ آفر خاص برای محصولات، فروش ویژه برای دوستان و خانواده و … اجرای تبلیغات مانند این می تواند یکی از موثرترین ایده های بازاریابی سالن برای جلب مشتری و افزایش فروش باشد.

 

ایده های بازاریابی آنلاین سالن زیبایی برای افزایش دید و تعامل

آگاهی اجتماعی داشته باشید

به استایلیست‌های خود آموزش دهید که چگونه بهترین عکس‌ها را از کار خود در رسانه‌های اجتماعی بگیرند و همچنین چگونه به اشتراک بگذارند تا مشتریان جدید را با تلاش خود جذب کنند. شما به تقویت پروفایل شخصی آنها و همچنین کسب و کار خود کمک خواهید کرد.

از تبلیغات گوگل استفاده کرده تا مشتریان بیشتری را به دست آورید

هنگامی که مشتریان بالقوه برای سالن‌های زیبایی در منطقه شما جستجو می‌کنند، اطمینان حاصل کنید که در صفحه اول جستوی آن ها (صفحه گوگل) هستید اینکار به شما کمک می‌کند مشتریان جدیدی را وارد کسب‌وکار خود کنید.

تبلیغات اینستاگرام را برای تقویت خدمات خود امتحان کنید

تبلیغات اینستاگرام به شما امکان می دهد از طریق فیدهای رسانه های اجتماعی به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید! جامعه هدف خود را شناسایی کنید و مشتریان جدید را در کمترین زمان ممکن وارد کسب و کار خود کنید!

ایده های بازاریابی سالن زیبایی برای جذب مشتریان (بخش دوم)

وب سایت خود را به روز کنید

با یک وب سایت ساده و آسان که شخصیت برند شما را معرفی می کند و مشتری ایده آل شما را جذب می کند، بهترین قدم خود را بردارید.

وبلاگ سالن خود را منتشر کنید

مطالب اصلی را بنویسید و منتشر کنید اینکار نه تنها به مشتریان شما کمک می کند، بلکه کسب و کار شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت زیبایی و سلامتی تثبیت می کند. ترندهای محبوب صنعت زیبایی، بررسی محصول، آموزش آرایش یا مراقبت در خانه و هر چیز دیگری که فکر می کنید مشتریان شما با آن درگیر هستند را به اشتراک بگذارید. سایر مطالب منتشرشده صنعت زیبایی را برای الهام گرفتن از وبلاگ و ایده های بیشتر برای بازاریابی سالن زیبایی خود بررسی کنید.

مسابقه ای برگزار کنید

مسابقه‌ای را برگزار کنید که مهمان‌ها را تشویق می‌کند تا با رسانه‌های اجتماعی، حضور آنلاین و خدمات شما به شیوه‌ای که معمولاً این کار را نمی‌کنند، درگیر شوند. یک برنده را به صورت تصادفی انتخاب کنید یا آن ها را در یک قرعه کشی وارد کنید تا شانس برنده شدن یک جایزه را داشته باشند.

محتوای جذاب بصری را تبلیغ کنید

مردم دوست دارند زیبایی و خلاقیت را ببینند و به اشتراک بگذارند بنابراین چه از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی، وبلاگ یا وب سایت شما، مطمئن شوید که از تصاویر زیبایی استفاده می کنید که استعداد تیم شما را به نمایش می گذارد.

ایده های بازاریابی سالن زیبایی برای جذب مشتریان (بخش دوم)

یک ویدیو برای دستیابی به مخاطبان هدف خود ایجاد کنید

ویدیوها ایده جدید برای بازاریابی سالن هستند که صاحبان سالن های زیبایی برتر از آن برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده می کنند. ویدیوهای جذابی ایجاد کنید که داستان برند شما را بازگو کند یا ویدیوهای کوچکی را در حین و بعد از خدمات خود بگیرید تا تکنیک‌های جدید استایل و رنگ را به نمایش بگذارید.

نام تجاری خود را تعریف کنید

هیچ ایده بازاریابی سالنی بدون داستان برند موفق نیست. درک قوی از هویت برند خود داشته باشید و مطمئن شوید که هویت برند شما از طریق تجربه مشتریان چه به صورت حضوری و چه از طریق تعاملات آنلاین منتقل می شود.

ایده های بازاریابی سالن زیبایی برای جذب مشتریان (بخش دوم)

مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی تگ کنید

فراموش نکنید که مشتریان خود را در پست های خود تگ کنید تا بتوانند پست های شما را دوباره به اشتراک بگذارند! مشتریان دوست دارند ظاهر جدید خود را در صفحه شما ببینند.

شما امروز زمان زیادی را برای مرور این لیست صرف کرده اید. اگر الان اقدام نکنید، اینکار فقط اتلاف وقت بود.
اکنون که چندین ایده برتر بازاریابی سالن های زیبایی را مطالعه کردید، باید آماده باشید تا برخی از ایده ها را آزمایش کنید و ببینید کدام یک برای شما بهتر است. فقط به یاد داشته باشید که آنها همیشه موفقیت را تضمین نمی کنند، بنابراین اگر مشتریان بیشتری به دست نمی آورید ناراحت نشوید. بنابراین شما می توانید حداقل یکی از ایده های بازاریابی سالن زیبایی را که امروز با شما به اشتراک گذاشتیم را انتخاب کنید و آن را انجام دهید!

امتیاز دهید