دیده شدن کار در موفقیت حرفه ای که در آن فعالیت می کنید اهمیت زیادی دارد. با این حال می توان سالن زیبایی و آرایشگاه ها را به عنوان یکی از صنف های مهم دانست که برای موفقیت به دیده شدن بیش از هر چیز دیگری احتیاج خواهند داشت. عکس‌های قبل و بعد از مشتریان در سالن زیبایی نقش مهمی در موفقیت شما خواهد داشت و از طرفی به عنوان یک ابزاری کلیدی برای جذب مشتریان جدید و تبلیغ کسب‌وکار شما نیز به خوبی عمل می‌کنند. در عکاسی سالن زیبایی باید تجهیزات مورد نیاز فراهم شود تا بدین وسیله عکس های با کیفیتی به عنوان تبلیغ هنر آرایشگر گرفته شود. در ادامه قصد داریم تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

معرفی تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی

این روزها حوزه تبلیغات آن هم در رابطه با بازاریابی سالن زیبایی برای دیده شدن و پیشی گرفتن از سایر رقبا بسیار ضروری است. بنابراین برای اینکه در این حوزه تبلیغات موثری داشته باشید و مشتریان بیشتری را جذب کنید بهتر است با عکاسی کردن از خدماتی که در سالن زیبایی انجام می شود خدمات و هنر خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید.

بنابراین برای دیده شدن خدمات با کیفیت در سالن زیبایی نیاز به تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی است. تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی شامل موارد زیر است:

دوربین عکاسی

یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی، دوربین عکاسی است.انواع متنوعی از دوربین های عکاسی در طرح ها و مدل های متنوع در بازار موجود است که هر کدام با توجه ه ساختاری که دارند از کیفیت های متفاوتی نیز برخوردار هستند.با این حال بهتر است در بازار به دنبال یک دوربین عکاسی پیشرفته ای باشید.البته اگر با هزینه خرید دوربین عکاسی مشکل دارید می توانید به جای خرید دوربین عکاسی، یک گوشی خوب و با کیفیتی را خریداری کنید تا بدین وسیله بتوانید عکس های با کیفیت از سالن زیبایی بگیرید.

بیشتر بخوانید: راهنمای گام به گام تبدیل شدن به مشاور زیبایی

نورپردازی

بعد از اینکه یک دوربین عکاسی را برای عکس گرفتن انتخاب کردید نوبت به این می رسد که در سالن زیبایی یک نورپردازی قابل قبول و با نور فوق العاده ای را فراهم کنید. از مهمترین سیستم روشنایی و تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی، رینگ لایت است که در امر عکس گرفتن از سالن زیبایی خیلی به کارتان خواهد آمد. انواع متنوعی از رینگ لایت در اندازه و مدل های مختلف در بازار موجود است که شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود در سالن زیبایی هر کدام را که مایل بوید انتخاب و خریداری کنید. انواع متنوعی از رینگ لایت در بازار موجود است که به شرح زیر می باشد:

  • رینگ لایت کوچک

رینگ لایت در ابعاد کوچک برای استفاده در گوشی نیز گزینه مناسبی است. قرار گیری این رینگ لایت بر روی گوشی به وسیله یک گیره انجام می شود.

  • رینگ لایت متوسط

در این مدل از رینگ لایت که ابعاد متوسطی دارد می توان آن را روی دوربین نصب کرد.

  • رینگ لایت بزرگ

رینگ لایت بزرگ نسبت به دو مدل قبلی ابعاد بزرگ تری دارد و در واقع می توان بیان کرد که این نوع رینگ لایت حرفه ای تر عمل می کند. این مدل از رینگ لایت برای فراهم کردن نور پردازی در سالن زیبایی روی سه پایه قرار می گیرد. این مدل از رینگ لایت با استفاده از برق و باتری کار می کند. البته با قرار دادن آن بر روی سه پایه و متصل کردن آن به برق به طور طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید.

نورپردازی
رینگ لایت بزرگ تر و حرفه ای تر

لنز دوربین

لنز دوربین نیز یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی است.بنابراین برای عکس گرفتن در کیفیت بالاتر می توانید از لنز دوربین مناسب استفاده کنید.استفاده از  لنزهای موجب می شود تا شما عکس ها  را با وضوح و شفافیت بالاتری بگیرید و علاوه بر آن نیز به راحتی روی اشیاء فوکوس کنید و عکس های زیبا با کیفیت بالاتری را از سالن زیبایی بگیرید.

نرم افزار ادیت عکس

استفاده از نرم افزار ادیت عکس نیز به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی به شما در گرفتن عکس های آماده انتشار در فضای مجازی کمک شایانی می کند. با توجه به تنوع بالای نرم افزارها می توانید با توجه به نیاز خود نرم افزار مناسبی را جهت ادیت عکس انتخاب کنید.

سه پایه عکاسی

برای ثابت نگه داشتن دوربین عکاسی، سه پایه عکاسی در سالن زیبایی کاربرد زیادی دارد. با وجود سه پایه عکاسی یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی، دوربین به راحتی و بدون هیچ لرزشی بر روی پایه قرار می گیرد. بنابراین با وجود تجهیزات عکاسی سالن زیبایی به راحتی می توانید برای سالن زیبایی خود تبلیغ کنید که این امر موجب جذب بیشتر مشتریان خواهد شد.

نکات مهم در ارتباط با  خرید تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی

در متن بالا در رابطه با تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی و کاربرد هر کدام توضیحاتی بیان کردیم در ادامه نوبت به این می رسد که در رابطه با خرید این تجهیزات عکاسی مطالبی را هم بیان کنیم. بسیاری از فروشگاه ها در فضای مجازی تجهیزات مورد نیاز عکاسی را به صورت کیت ها و پک هایی به فروش می رسانند.

تجهیزات مورد نیاز از عکاسی در این پک ها شامل لنز، کیف عکاسی، فیلترهاف تجهیزات تمیز کننده، سه پایه، باتری های اضافی، کارت حافظه و … است که همه این تجهیزات به صورت یکجا در این پک ها به فروش می رسند. بنابراین خرید این پک ها هزینه زیادی را برای شما دربر خواهد داشت.

اما توصیه ما به شما این است که به جای خرید این پک ها با قیمت بالاتر می توانید هر کدام از این تجهیزات را جداگانه سفارش دهید. این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود و از طرفی شما با قیمت پایین تری به راحتی می توانید تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنید.

نکات مهم در ارتباط با خرید تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی
سفارش جداگانه تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی برای صرفه جویی در هزینه ها

برای انجام چه خدماتی نیاز به عکاسی در سالن زیبایی است؟

خدمات زیر نیاز به عکاسی و تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی دارند:

تاتو

تاتو یکی از مهم ترین  هنرهای هر آرایشگری است که با دقت و ظرافت خاصی همراه است. بنابراین تصاویری که از تاتو گرفته می شود باید ظرافت و دقت بالایی تاتوکار را در به خوبی نمایش دهد تا بدین ترتیب مشتریان بیشتری جذب شوند.

خدمات ابرو

از خدمات ابرو در سالن زیبایی که نیاز به عکاسی با کیفیت و دقت بالایی دارد می توان خدماتی همچون میکرو، میکاپ چشم، خط چشم دائم را نام برد.

خدمات ناخن

پیاده سازی طرح های متنوع بر روی ناخن نیز نیاز به عکاسی کردن بر روی طرح های متنوع آن دارد.

خدمات میکاپ

خدمات میکاپ عروس نیز از جمله خدماتی است که نیاز به عکاسی کردن دارد.

بیشتر بخوانید: انواع خدمات مشاوره سالن زیبایی را بشناسید!

سخن پایانی

عکاسی در سالن زیبایی با بهره گیری از تجهیزات مورد نیاز عکاسی سالن زیبایی موجب موفقیت و دیده شدن خدمات با کیفیت کارکنان سالن زیبایی می شود که این امر به نوبه خود موجب جذب مشتریان بیشتری نیز می شود. از طرفی به عنوان یک ابزاری کلیدی برای جذب مشتریان جدید و تبلیغ کسب‌وکار شما نیز به خوبی عمل می‌کنند.

این عکس‌ها به عنوان ابزارهای بصری تأثیرگذار مهارت های سالن زیبایی و خدمات کارکنان ان را به نمایش خواهد گذاشت.بنابراین می توان تبلیغات در سالن زیبایی را بسیار حائز اهمیت دانست. با این حال مهمترین قسمت تبلیغات در سالن زیبایی شامل عکاسی حرفه ای و با کیفیت است که می تواند منعکس کننده کار ارائه دهندگان خدمات زیبایی در سالن باشد.

البته انواع متنوعی از دوربین عکاسی در مدل ها و طرح های مختلف در بازار موجود است که شما می توانید تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی را به صورت اینترنتی سفارش دهید

سوالات متداول

  1. تجهیزات مورد نیاز در سال زیبایی کدام است؟
  • دستگاه های آرایش صورت
  • تخت های زیبایی
  • بخارشوی مو
  • چرخ دستی
  • صندلی سالن زیبایی
  • ابزار آرایش مو
  • تخت ماساژ برقی
  1. چگونه یک سالن زیبایی را راه اندازی کنیم؟
  • یک مکان مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید.
  • محصولات آرایشی و بهداشتی را برای فروش انتخاب کنید.
  • بودجه خود را تنظیم کنید.
  • تامین کنندگان ارزان قیمت را پیدا کنید.
  • کسب و کار خود را تبلیغ کنید.
  1. تجهیزات مورد نیاز در عکاسی سالن زیبایی کدام است؟
  • نورپردازی
  • لنز دوربین
  • نرم افزار ادیت عکس
  • سه پایه
امتیاز دهید